Saturday, November 27, 2010

You're my sunshine

Terharu, sedih, gembira semua ada,kenapa lah kau smpai mcm nie?kenapa kau sanggup tunggu aku smpai skrg?kenapa?kau boleh cr yang lebih baik kan sayang?kenapa kau tunggu aku?Jangan lah kau buat keputusan yang salah.Aku pesan awl2 untuk kau. Aku tak layak berada di tempat tu.Kau kena ingat aku bukan nya sesiapa untuk kau.Aku hanya manusia yang tidak sempurna.Kau carilah yang terbaik untuk kau.Ye,aku hargai kau sbb kau sanggup tunggu aku smpai harini walaupun aku dah mengaku hati aku pada orang lain.Kau kan ada rupa?Kenapa kau tunggu aku?Kenapa kau cr aku?Kenapa aku pilihan kau?Setahun kan kita takde apa2.So kau fikirkan lah apa yang terbaik untuk kau wahai insan yang pernah ku sayang.Aku tetap akan hargai kau,Ada jodoh kita insyaallah kita bersama satu hari nnt.
-LOVES.Khairul hafizuddin (angah) 

No comments:

Post a Comment