Sunday, November 28, 2010

pedihnya ya allah

Aku sakit ht betul ngan dia nie, sakit sgt weh.Taktau lah kenapa smpai tahap nie dia tetap mengganggu ketenteraman hidup aku.Dia dah puas maki aku,hina aku,caci aku pastu still mengganggu aku,Mcm mana aku nak buat?Aku terus berusaha untuk lupakan dia,Tp dia still dtg dalam fikiran aku,Aku naik benci dengan dia nie,Benci sgt.Mungkin sbb dia hidup aku terganggu,And aku tak boleh buat apa pun.Memang semuanya sbb dia. Patut ke aku ingat dia lagi?Tak patut kan.Tp dia seolah syaitan yang selalu menghasut manusia.Aku pelik dngn perangai dia.Kau tau tak kau mcm manusia bertopengkan syaitan?Manusia yang tak penah ada sifat keperimanusiaan?Tulah kau weyhhh,Tolonglah jangan kacauu hidup aku.Aku nak cuba lupakan kau.
Huhhuhhh.pffftttt -.-

No comments:

Post a Comment