Saturday, November 27, 2010

november 2010

Haish,Berat betul nak type cite nie,Tp kata nak share en,share jela.Hrrrr,
Setelah 10 bulan bersama,Hubungan kami musnah dengan seta-merta.Yang plg mendukacitakan,Ia melibatkan orang2 penting dlm hidup.Tak perlu nak sebut lah kan, privacy sgt tu.Inilah orang yang aku sanjung2,Ini lah orang yang aku puji2,Ini lah orang yang penah berjanji akan sehidup semati,Tp apakan daya,Allah SWT hanya takdirkan kami smpai sini pada buku notanya,Pada mulanya, Ht memang hancur sesangat and mmg susah nak terima keadaan nie.Aku bermohon kepadamu agar kembali kan nya semula padaku,Tp apakan daya,Aku dilayan seperti anjing kurap yang berjalan di tepi2 kaki lima.Selepas 2 3 hari aku tak tidur,Makan tak penah kenyang,Hidup tak pernah tenang.Tetapi aku cuba memahami kemungkinan beliau sibuk dengan peperiksaan SPM beliau.Aku berserah..Mungkin bukan jodoh aku dengan Beliau!Tp smpai bila2 cinta aku tetap pd kau.Siapalah gerangan yang akan dpt cinta itu pd kau?Tunggu dan lihat,Kerana kita tak akan kembali lg.
-NUR QHALBI IZZATI



inilah dia salah satu kenangan yang tak akan aku lupakan selama bersamanya.Nampak mcm sekejap kan?10bulan je.Tapi kenangan kami merata,Kami meliputi 3 negeri semasa bersama,iaitu Melaka,N.sembilan dan Kuala Lumpur.Mungkin Inilah yang sukar untuk dilupakan.Terima kasih sayang :[

No comments:

Post a Comment