Saturday, November 27, 2010

What should you know?

Hello guys,nama aku mak aku letak,eh eh entah lah mak aku letak ke ayah aku letak ke aku taktau lah,ahaha,Ok now,Nama aku NUR QHALBI IZZATI BINTI JASMI,ouch panjang en? hehe.Aku anak sulung dr tiga beradik. Wah kakak okay.Hihihi,garang?Hehe,Kdang2 tu garang la,Kalau tak garang nnt adik2 pijak kepala kan?Hehe,Umur aku?Agak2 berapa?Hehe aku muda lagi,Bru 19 tahun,Ceh perasan muda-.-Hihihi,Apa lg yang aku nak ckp nie eh?
Haaa!Aku join blog nie sbb apa tau?Sbb en aku rasa 19tahun nie aku hidup banyak pancaroba,penghalang,dugaan n pengajaran yang aku tempuh,So aku ambik kesempatan untuk ada blogger nie sbb nak share ngan korang apa yang patut aku share.Hehe.


Haaa!Korang jangan lah panggil nama penuh aku, Terbelit lidah korang nnt nak sebut, Panggil aku Atyy je.Hehe, Ramai kenal dengan nama aku nie, N dgn nama nie jugak aku hidup :D


aku seorang yang?

  • simple dan hentam je apa yang aku suka
  • lembut and mudah mudah dan mudah menangis
  • penyayang sangat dan mudah kesiankan orang
  • susah untuk membenci dan melupai
  • suka tengok apa yang dapat selepas aku dapat , kita merasa sama2 :)
What U want to know is?Im not a hypocrit and better then your before.But maybe i can try to be a better then you next :)

No comments:

Post a Comment