Saturday, November 27, 2010

seorang kakak

Aku dikurniakan dua orang adik yang bernama IZZAT AIMAN dan BALQIS QISTINA.ada juga teman aku bergado gelak ketawa kat rumah kan? Tp adik2 kan,Ada masa je dorg borak.Ikut mood.Dulu kecik2 gado sana sini,Skrg dah besar,rapat pulak dengan adik,Aku lebih rapat dengan izzat, sbb dia dah besar,dah remaja pemikiran pun dah panjang.Sebagai kakak,aku kat rumah mmg tegas,walaupun aku degil susah nak dgr ckp mak ayah,tetapi,sifat tegas aku terhadap adk2 tak penah hilang,Tanggungjawab seorang kakak nie bukan boleh dibuat mainan.lg2 anak sulung kan?Hehe,Takpe,Tegas untuk kebaikan adik2.takkan kau tak elok,kau nak adik kau pun jd tak elok kan?ehe.Adek aku yang bongsu nie nama dia balqis,dia manja lah sbb dia dtg lambat,aku dah 16 tahun bru dia dtg.masa tu dah form 4 kan,cm terkejut gak lah tetiba ada adk.ehehe.Makin besar makin banyak mulut,aku selalu bertekak ngan dia kat rumah nie,Tp yang penting dgn aku dia tak berani ok?Biasalah,dengan adik tak boleh bg muka en? Pijak kepala nnt.Anything happened,mcm mana perangai dorg,dorg tetap adik aku,apa yang korg nak,kalau korg rasa tu baik untuk korg,korg buat,aku sokong!Tp jangan wt bnda yang bukan2,taknampak dekat aku tak pe,nampak dekat aku,kalau nak rasa kaki kat atas,kepala kat bwh try do it.Okay? Ayah selalu pesan apa? Pray to Allah first if you want to be a person. Okay? I'll love you forever and ever.

No comments:

Post a Comment